1. Introducere

Accesarea site-ului http://www.superceasuri.ro denumit in continuare magazin online de comert electronic, pentru informare, vizualizare sau plasare comenzi, presupune aceptarea tuturor termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Administratorul magazinului are dreptul de a aduce modificari ori de cate ori considera necesar, fara o notificare prealabila.


2. Administratorul magazinului

Administratorul magazinului online este SC Florisimo Design SRL Constanta - denumit in continuare vanzator sau administrator - si are urmatoarele date de identificare :

 

CUI: 31xxxx67 

Reg. Com: J13/xxx/2013

Sediu social: Aleea Panselei nr.6A, Constanta, Jud. Constanta  

 

Tot continutul acestui magazin online (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo etc) este proprietatea SC Florisimo Design SRL Constanta si este aparat de "Legea drepturilor de autor". Folosirea oricarui element apartinand magazinului online fara drept si fara acordul scris al administratorului,se poate pedepsi conform legii. 

 

Declaratia de confidentialitate in conformitate cu Regulamentul General al Uniunii Europene privind Protectia Datelor ("GDRP") si prelucrarea datelor cu caracter personal

SC FLORISIMO DESIGN SRL este inregistrata in REGISTRUL DE EVIDENTA A PRELUCRARILOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL sub nr.32572.

Magazinul online superceasuri.ro va folosi datele furnizate de client strict pentru derularea in bune conditii a contractului in desfasurare - emiterea documentelor legale, corespondenta privind comanda, emiterea documentelor de expediere. In aceste conditii, pentru expediere, vor fi utilizate strict in limita necesitatilor, datele privind numele si prenumele clientului, adresele de facturare si livrare, numarul de tel. al clientului, numele si prenumele persoanei desemnate de client sa primeasca coletul si numarul de telefon al acestuia. Magazinul online superceasuri.ro nu va procesa, instraina, pune la dispozitia tertilor datele oferite de clienti. De asemenea, nu va trimite clientilor oferte comerciale sau orice alte notificari fara legatura cu contractul initial, prin niciun mijloc de comunicare - posta electronica, posta clasica, curierat, telefonie fixa/mobila - fara acordul prealabil al clientului.
 

3. Definitii

In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr.365/07.06.2002, magazinul online/site  reprezinta un "serviciu al societatii informationale". In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor. 

 

Utilizator (user) - orice persoana care acceseaza paginile online ale  magazinului online  http://superceasuri.ro prin intermediul oricaror dispozitive fixe/portabile/mobile si care isi creaza un cont personal, cu parola.

 

Client/cumparator - orice persoana care poate fi identificata drept utilizator (user) si care a plasat cel putin o comanda in magazinul online.


4. Drepturile si obligatiile vanzatorului/administratorului

- Proceseaza si expedieza orice comanda valida plasata de un utilizator/cumparator, in termenele de timp angajate pe pagina web a fiecarui produs in parte. Se considera comanda valida acea comanda lansata prin sistemul de generare al magazinului online, prin apel catre numarul de telefon afisat ori prin alte mijloace de comunicare online (ex: direct chat, skype, y.messenger, facebook etc) si care contine toate datele de identificare corecte si complete ale utilizatorului, necesare strict pentru facturare si expediere;

- Ofera utilizatorului posibilitatea de a edita informatiile din contul personal, nerestrictiv (cu respectarea aliniatului patru al prezentului articol);

- Ofera utilizatorului, in mod clar, valoarea totala, finala, a comenzii - incluzand taxele de expediere precum si alte taxe optionale pe care utilizatorul le poate plati pentru servicii suplimentare, optionale - ex: ambalare cadou. De asemenea, sunt afisate toate reducerile acordate, sub orice forma (discounturi, cupoane etc);

- Respecta solicitarile utilizatorului de modificare partiala sau totala a comenzii (anulare, adaugarea sau eliminarea de produse, modificare adrese de livrare si facturare etc) DOAR ATUNCI cand sunt aduse la cunostiinta vanzatorului in timp util (ex: inaintea predarii coletului catre curier);

- Permite in orice moment (atata timp cat siteul este functional), dupa autentificare, accesul oricarui cumparator la profilul sau din contul personal - istoric comenzi, adrese, date de identificare. Informatiile sunt pastrate pe serverul "superceasuri" timp de minim un an. Vanzatorul nu este responsabil de pierderea acestora in cazul deterioararii bazei de date, independent de vointa acestuia: dezastre naturale, distrugeri accidentale, actiuni frauduloase, etc;

- Are dreptul de a solicita telefonic, pentru confirmare, date furnizate anterior de catre utilizator/cumparator prin formularul de comanda. Refuzul acestuia de a confirma, da dreptul vanzatorului sa considere comanda invalida, caz in care aceasta va fi anulata;

- Nu este raspunzator de prejudicii (directe, indirecte sau accidentale) ce pot rezulta din folosirea ori din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site, si nici pentru alte tipuri de erori sau omisiuni neintentionate strecurate in continut.

 

5. Drepturile si obligatiile utilizatorului/clientului

- Sa furnizeze date corecte si complete pentru crearea unui cont si/sau plasarea unei comenzi;

- Orice comanda valida primita din partea unui utilizator, se considera contract  si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta. Toate costurile aferente unei comenzi neonorate de utilizator, ii sunt imputabile iar vanzatorul poate demara toate demersurile legale pentru recuperarea lor in totalitate (inclusiv actionarea in instanta).

- Odata cu accesarea siteului, utilizatorul are obligatia sa citeasca, insuseasca si sa accepte toti termenii si conditiile impuse de vanzator cu privire la:

           - continutul site-ului;

           - conditiile de cumparare;

           - conditiile de livrare si plata;

           - conditiile de garantie;

           - conditiile si modul de utilizare si acces;

           - preturile, tarifere, taxele practicate;

           - obligatiile partilor;

        - orice alte informatii stipulate in categoriile referitoare la comanda, livrare si plata si conditii de utilizare. Cu atat mai mult, prin crearea unui cont personal si plasarea unei comenzi, utilizatorul/cumparatorul isi da acordul nerestrictiv asupra celor stipulate la aliniatul anterior.

- De asemenea, prin crearea unui cont in magazin, utilizatorul este de acord sa primeasca prin intermediul mijloacele de comunicare furnizate (adresa e-mail, telefon, SMS, y. mess, skype, posta etc), orice mesaj pe care vanzatorul il considera necesar in legatura cu comanda plasata. 

 

6. Declinarea responsabilitatii vanzatorului

Vanzatorul isi declina orice responsabilitate cu privire la:

- deteriorarile, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatie. Raspunderea revine exclusiv transportatorului.  In cazul in care coletul prezinta semne de deteriorare va rugam solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat. Orice solicitare ulterioara fara prezentarea procesului verbal de constatare nu va fi luata in considerare.

- datele furnizate de catre utilizator/cumparator in sectiunile de inregistrare, comanda si profil personal. Utilizatorul are posibilitatea in orice moment sa corecteze datele furnizate anterior, in sectiunea "profil" - prin logare in contul personal creat in magazin. 

- neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorilor de servicii internet (ISP).

- continutul sau natura site-urilor prin intermediul carora, accesand un link/banner/spot, un utilizator ajunge in magazinul online  http://www.superceasuri.ro.

 

7. Dreptul de retragere:

Returul produselor sau dreptul de retragere unilaterala din contract, din partea consumatorului, este legiferat de OUG nr.34 din 2014. 

 

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua „la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor”. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati - prin posta sau curierat la SC Florisimo Design SRL, Aleea Panselei nr.6A, Bl.C2A, Ap.10, Constanta, Jud. Constanta, sau prin e-mail - contact@superceasuri.ro - cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere pe care-l puteti descarca din subsolul acestei pagini web;

  

Consecintele retragerii:

Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii initiale, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract (cu conditia ca in momentul platii sa fim deja in posesia produsului).

Vom efectua aceasta rambursare folosind viramentul intr-un cont bancar, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat optiunea pentru o alta modalitate de rambursare, cu acordul expres al vanzatorului, cu suportarea tuturor costurilor suplimentare rezultate in urma operatiunii; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Vom amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele. 

Expediati produsele, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. „Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Costul aproximativ este estimat la maximum 75 lei" (suma estimata pentru produse cu o valoare totala de 2500 lei reprezentand taxele de retur si eventualele costuri de asigurare a coletului).

 

Cumparatorul care isi exercita dreptul de retragere din contract are urmatoarele obligatii:

 

1. Produsele vor fi returnate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, intacte, si in aceleasi conditii de functionare cum le-au primit. Nu se vor accepta produsele care au urme de uzura, purtare sau cu alte modificari vizibile. Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte si/sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor (spre exemplificare demontarea carcasei, modificari ale unor setari, componente, montaje etc.)

2. Solicitarea returnarii produselor se face DOAR IN SCRIS conform mentiunilor de mai sus (prin posta sau e-mail), solicitarile telefonice nu vor fi luate in considerare. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de utilizatori nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Utilizatorul nu poate pretinde niciun fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

 

 

 Primirea produselor cu defecte ascunse de fabricatie:

In cazul in care produsul achizitionat prezinta defect de fabricatie sau alte probleme de functionare, cumparatorul are obligatia sa anunte vanzatorul doar in scris, prin email sau scrisoare recomandata, in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului, acesta va fi inlocuit cu unul identic sau similar (la alegere). In cazul in care produsul comandat este indisponibil se va returna contravaloarea acestuia.

Orice colet returnat care vanzator, ambalat necorespunzator/neglijent, care nu corespunde din punct de vedere estetic (cutie deformata, impregnat cu substante lichide, fara protectie - ce pot duce la deteriorarea produsului returnat), va fi refuzat!

 

8. Garantia produselor

Prin garantia oferita de catre firma noastra se intelege repararea echipamentului conform conditiilor asumate pe perioada garantata (mentionata in certificat), sau, in cazul imposibilitatii inlaturarii defectiunii, prin:

1. inlocuirea moduluilui defect sau chiar a intregului mecanism;

2. schimbarea produsului cu unul identic;

3. inlocuirea cu oricare alt/alte produse totalizand o valoare cel putin egala cu a produsului initial sau mai mare (cu achitarea diferentei de catre cumparator);


Despagubirile prezentate anterior se efectueaza strict in ordinea mentionata (prioritara fiind cea dintai), urmatoarea optiune fiind valabila numai prin epuizarea metodelor anterioare. 

Vanzatorul are obligatia sa efectueze remedierea in perioada de garantie in cel mult 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei cumparatorului si intrarea in posesia produsului defect. In cazul imposibilitatii remedierii, atunci cand este necesata inlocuirea unei componente, a mecanismului sau a produsului in totalitate, acestea vor fi procurate si inlocuite in cel mai scurt timp posibil, clientul fiind instiintat de intarzierea survenita.

 

Drepturile si obligatiile ce decurg din garantie actioneaza numai intre vanzator si cumparator (persoana mentionata in documentele de livrare - certificat, factura, chitanta etc). Vanzatorul este exonerat in totalitate de raspundere fata de orice alta terta parte.

a. Garantia este de 12, 18 sau 24 luni de la data achizitiei pentru functionarea mecanismelor, data regasita pe certificatul ori cardul de garantie furnizat odata cu produsul. Prin "functionarea mecanismului" se intelege functionarea tuturor angrenajelor interne ale produsului, aflate in interiorul carcasei, in parametrii descrisi de producator, in limita abaterilor tehnice normale.

b. componente precum geamul, bezelul, butoanele laterale, angrenajele interioare de ajustare a mini cadranelor prin intermediul butoanelor, inchizatoarea curelei, coroana/cheita de armare, telescoapele si altele facand parte din componenta exterioara a produsului, insa fiind componente ale corpului sau, sunt garantate 6 luni NUMAI pentru defectiuni ce survin neintentionat, FARA interventia unor forte exterioare. Ex: detasarea geamului de carcasa, exfolierea, descoaserea, casarea etc. In sensul celor prezentate, NU SUNT ACOPERITE DE GARANTIE: ruperea, spargerea, retezarea, indoirea mecanica, zgarierea, etc.

c. Consumabilele precum bateriile nu sunt acoperite de garantie. Acestea se vor schimba numai la centre autorizate (dovedit cu documente - note de constatare, chitanta, factura etc) pentru a nu anula garantia.

d. Pentru alte accesorii vandute separat (altele decat ceasurile), perioada de garantie este de 6 luni si se coreleaza cu prevederile punctului "c." prezentat anterior.

e. Garantiile stipulate la punctele a, b, c, d ale prezentului articol sunt in vigoare NUMAI in conditiile utilizarii corespunzatoare a produselor, conform instructiunilor particulare de folosire (pe model) furnizate de producator precum si a instructiunilor generale de rezistenta la apa, utilizare, protectie si pastrare, puse la dispozitia utilizatorului de catre vanzator, odata cu produsul. Orice nerespectare a acestor indicatii anuleaza pe deplin garantia si exonereaza vanzatorul de orice responsabilitate fata de defectiunea survenita ca atare.

f. Orice defectiune survenita ca urmare a lovirilor, caderilor de la inaltime, strivirii, sau a oricaror actiuni externe, anuleaza de asemenea garantia mentionata in cadrul subpunctelor a, b, c, d ale acestui articol si exonereaza vanzatorul de orice raspundere. De asemenea, orice urma fizica concludenta ca survenind in urma unei actiuni externe de lovire, cadere, strivire, zgariere, dezlipire, anuleaza definitiv garantia produsului.

 

Alte situatii in care vanzatorul este exonerat de raspunderea asumata prin garantie, ori aceasta poate fi anulata definitiv:

- defectiunea este cauzata de foc, apa (in afara conditiilor tehnice normale de rezistivitate ale ceasului furnizate de producator), agenti chimici;

- defectiunea este cauzata de efectuarea reparatiilor sau a reglarilor de catre alte persoane decat cele autorizate in scris de firma importatoare, mentionata pe certificatul de garantie;

- copiile dupa certificatul de garantie si factura de achizitie precum si ambalajul original nu sunt prezente la sosirea produsului in service; Se refuza categoric receptia produsului in service in cazul in care cel putin unul dintre documentele si accesoriile mentionate anterior lipseste.

- garantia este solicitata de alta persoana in afara titularului de drept al produsului mentionat in certificat si factura, emise la achizitionare;

 

Orice problema aparuta trebuie adusa imediat la cunostinta vanzatorului prin e-mail la adresa "service@superceasuri.ro". In sesizare trebuiesc mentionate obligatoriu urmatoarele date:

- denumirea produsului defect;

- marca;

- data achizitiei;

- numele si prenumele cumparatorului;

- adresa cumparatorului si modalitatea de contactare - se furnizeaza adresa de email, nr. de telefon etc;

- descrierea pe scurt, dar la modul concludent a problemei/defectiunii sesizate;

- conditiile in care s-a constatat defectiunea;

 

Veti primi in cel mai scurt timp posibil (maxim 2 zile lucratoare) instructiuni privind posibilitatea de remediere a deficientelor constatate precum si alte detalii ajutatoare. 

 

NU RETURNATI spre remediere produsele, chiar daca respecta in totalitate conditiile de garantare, fara anuntarea in scris, in prealabil, a vanzatorului si inainte de primirea instructiunilor mentionate la aliniatul anterior. 

 

In cazul returnarii in garantie a produsului, va rugam faceti mentiunea pe colet - "SERVICE/GARANTIE"

 

Returnarea in garantie se va face pe cheltuiala cumparatorului iar inapoierea produsului pe cheltuiala vanzatorului.


9. Codurile de reducere

Reprezinta coduri formate din minim 6 caractere alfanumerice, cu ajutorul carora obtineti reduceri sub forma procentuala (x% reducere din valoare comenzii) ori in valoare fixa (comanda redusa cu x lei).

Codul poate fi utilizat numai la procesarea comenzilor prin sistemul automat din magazinul nostru http://superceasuri.ro. Acesta se introduce in caseta dedicata, inainte de finalizarea comenzii. Dupa introducere, valoarea totala a comenzii va fi ajustata cu reducerea aferenta codului utilizat.


Codul/codurile pot fi:

- unicat/e - poate fi utilizat de un singur utilizator, doar o singura data;

- unic/e - poate fi utilizat de orice utilizator, insa doar o singura data de fiecare;

- general/e - poate fi utilizat de orice utilizator, pentru oricate comenzi;

 

Oricare dintre tipurile de coduri descrise mai sus poate avea aplicabilitate pe o perioada nelimitata, ori poate fi restrictionat (valabil doar) pentru o anumita perioada de timp, pentru o valoare minima a comenzii, pentru un anumit nr. de produse comandate simultan sau chiar pentru anumite marci/categorii de produse. Intotdeauna conditiile de valabilitate si/sau de excludere vor fi comunicate odata cu furnizarea codului catre beneficiar (utilizator). In nicio situatie nu pot fi utilizate pentru o singura comanda mai multe coduri simultan.

 

Codurile pot fi folosite nerestrictiv pe perioada valabilitatii lor, in conditiile de reducere setate. De aceea, este indicat sa pastrati in conditii de siguranta codul/codurile de reducere primit/primite de dvs., pentru a nu fi utilizat in mod nedorit de catre altcineva. In nicio situatie - pierdere, utilizare improprie, neutilizarea in termenul de valabilitate, utilizare neautorizata  etc - vanzatorul (magazinul http://superceasuri.ro) nu este raspunzator - este exonerat de orice raspundere. Totusi, in cazul in care codul a fost pierdut de catre detinatorul de drept, si nu a fost utilizat intre timp (autorizat sau neautorizat), utilizatorul poate solicita refurnizarea lui si ulterior il poate utiliza, insa numai in conduitiile/termenele in care a fost emis initial.

 

Codurile care ofera discounturi in valoare fixa, pot fi folosite chiar si in cazul in care valoarea comenzii este mai mica decat valoarea reducerii (daca prin conditiile de utilizare nu se dispune altfel). In acest caz, reducerea va acoperii doar c/val comenzii (valoarea acesteia va deveni zero). Astfel, comanda va fi expediata in mod gratuit insa valoarea de reducere neacoperita va fi pierduta (nu se restituie) si nici nu poate fi utilizata ulterior.

 

Toate codurile de reducere obtinute de catre utilizatori prin intermediul unor comenzi/oferte/promotii/etc, aflate in legatura conditionala cu acestea, isi pierd automat valabilitatea odata cu anularea comenzilor/promotiilor/ofertelor/etc initiale. In cazul in care codul a fost deja utilizat si reducerea acordata, vanzatorul are dreptul nerestrictionat sa solicite si sa retina/recupereze c/val acestuia prin orice mijloace legale. 

 

Generarea, furnizarea si stabilirea conditiile de utilizare (cuantumul reducerilor, perioada de valabilitate, produsele incluse ori excluse, limitele de valoare etc) revin in exclusivitate vanzatorului!

10. Lista Neagra

Utilizatorii care: lanseaza comenzi fictive, refuza coletul nemotivat, creeaza disfunctionalitati, utilizeaza mijloace de plata ilegale etc, vor fi inscrisi intr-o asazisa "lista neagra". Pe langa restrictionarea accesului la comezi in cadrul siteului, asupra lor se pot lua si alte masuri drastice: acceptarea comenzilor viitoare conditionat de plata in avans, urmarirea legala, executarea silita, solicitarea penalitatilor la plata, avertizarea Comisiei de Fraude, publicarea datelor lor si altele, in functie de gravitatea situatiei.

 

11. Dispute si conflicte

Orice tentativa de acces neautorizat la site, orice incercare de prejudiciere precum si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. 

Downloads

1. Formular de retragere din contract

Cum comand

Procedura de comanda este foarte simpla. Urmati pasii:

1. Alegeti produsul dorit;

2. Adaugati produsul in cosul de cumparaturi apasand pe butonul "Adauga in cos";

In orice moment, apasand pe pictograma "cos de cumparaturi" (vezi foto), pozitionata in partea dreapta - sus a oricarei pagini din site, puteti vizualiza continutul lui, si dupa caz, puteti ajusta cantitatile de produse prin adaugare, diminuare sau stergere. Oricand puteti continua cumparaturile adaugand in cos noi produse dorite, inainte de finalizarea comenzii;

 

 

3. Apasati pe butonul "Comanda acum", moment in care va incepe procesul efectiv de plasare a comenzii, parcurgand urmatoarele etape: 

  • Autentificare/Logare - unde va veti inscrie in baza noastra de clienti, furnizandu-ne date minimale - strict necesare identificarii personale.
  • Detalii de livrare - unde veti introduce datele dvs. pentru facturare si livrare; tot in aceasta pagina alegeti modalitatea de plata si puteti utiliza eventualele coduri de reducere detinute (cupoane, vouchere, carduri cadou). 
  • Confirmare - in aceasta pagina reverificati detaliile comenzii; in cazul in care doriti modificari, faceti click pe "inapoi la detaliile comenzii"; daca totul este corect, "trimiteti comanda".

Acum va aflati intr-una dintre urmatoarele situatii:

1. Daca ati ales plata la destinatie in sistem ramburs, procesul de plasare al comenzii este finalizat - comanda a fost inregistrata in sistemul nostru in mod automat. Totodata veti primi un email pe adresa cu care v-ati inregistrat, pentru a atesta finalizarea procedurii.

2. Daca ati optat pentru plata cu card bancar, veti fi redirectionati pe pagina MOBILPAY pentru finalizarea tranzactiei. Dupa acceptarea cardului dvs., veti primi de asemenea un email de confirmare. RECOMANDARE: Pentru procesarea fara probleme a comenzii, va sugeram insistent verificarea corectitudinii datelor dvs. personale - de contact, adresele de facturare si livrare precum si informatiile de plata! 

3. Dupa validarea comenzii, vom incepe imediat procesarea acesteia.


Termene de procesare si livrare

O comanda se proceseaza si expedieaza catre adresa furnizata de dvs. in termenul mentionat in pagina de produs sau pe pagina de "confirmare".

Termenele de expediere sunt ferme, insa pot avea rareori o marja de abatere de +/- 2 zile. In cazuri exceptionale, in situatia produselor livrate pe precomanda (inexistente in stoc) abaterile pot fi ceva mai mari, caz in care cumparatorul va fi instiintat de situatia creata.


Livrarea catre dvs. se va face in maxim 24 ore (exceptand zilele nelucratoare) incepand din momentul expedierii, in cazul transportului prin servicii de curierat rapid (predarea coletului la adresa) si maxim 5 zile lucratoare, in cazul expedierii prin Posta Romana (ridicarea coletului de la oficiul postal arondat adresei).

Depasirea termenelor de livrare, ulterior expedierii, datorita procesarilor defectuoase ale curierului exonereaza in totalitate de raspundere expeditorul.

Taxele de procesare, ambalare si expediere

In cazul platii in sistem ramburs, la ridicarea coletului, se vor percepe urmatoarele taxe:

pentru expedierea prin curierat rapid - Fancourier, NUMAI catre destinatii unde aceasta firma opereaza (are cel putin un punct de lucru):

  • pentru produse in cos cu o valoare totala de maxim 199,99 Lei - 15 Lei prin Fancourier* | 11 Lei prin Posta Romana;
  • pentru produse in cos cu o valoare cuprinsa intre 200 Lei si 499,99 Lei inclusiv - 27 Lei prin Fancourier* | 25 Lei prin Posta Romana;
  • pentru produse in cos cu o valoare mai mare de 500 Lei - EXPEDIERE GRATUITA.

* catre localitatile unde curierul are un punct de lucru si nu percepe taxe pentru km suplimentari (verificati destinatiile pe siteul curierului - www.fancourier.ro)


Pentru destinatiile neacoperite de firma de curierat, coletele pot fi ridicate de la cel mai apropiat sediu al acesteia, fata de localitatea de destinatie, de comun acord cu destinatarul. De asemenea, optional, NUMAI catre destinatiile unde curierul nu are acoperire (nu are puncte de lucru si percepe kilometrii suplimentari), coletele pot fi expediate si prin Posta Romana - taxele fiind 25 lei.


Taxele NU sunt negociabile, NU sunt incluse in valoarea produselor comandate si vor fi achitate in exclusivitate de catre cumparator (daca prin alte mentiuni separate, expres formulate, vanzatorul nu hotaraste altceva).


Preturile produselor

Preturile produselor afisate pe site sunt preturi finale si nu vor fi suplimentate in nici un fel ulterior confirmarii comenzii. Taxele de procesare, ambalare si transport sunt evidentiate separat si nu fac obiectul acestui articol!


In functie de trand-ul pietei de profil, vanzatorul poate aduce modificari preturilor, in plus sau minus, fara un preaviz prealabil. Exceptie acestor mentiuni fac comenzile deja confirmate in momentul procesarii modificarilor.


Modalitati de plata 


1. Plata in numerar, in sistem ramburs, la ridicarea coletului.

2. Plata cu card bancar prin sistem securizat 3D-SECURE oferit in parteneriat cu MOBILPAY (www.mobilpay.ro). Sunt acceptate toate cardurile VISA si MASTERCARD inrolate pentru tranzactii online (pentru detalii privind inrolarea cardului dvs., contactati banca emitenta sau consultati website-ul acesteia).Tot prin intermediul MOBILPAY, daca detineti un card STAR-BT de la Banca Transilvania, BONUS CARD de la Garanti Bank sau CARD AVANTAJ de la Credit Europe Bank, puteti alege sa platiti produsele preferate intre 2 si 6 rate lunare egale, FARA DOBANDA! - C L I C K   A I C I pentru detalii.

 


Comandarea produselor inexistente in stoc - "disponibile la comanda"

Exista posibilitatea comadarii anumitor produse afisate si prezentate in magazin, chiar daca acestea nu se afla disponibile in stoc la un moment dat. Mentionarea acestei posibilitati va fi consemnata expres si pe pagina de prezentare a produsului. Clientii au posibilitatea sa achizitioneze aceste produse chiar daca ele nu se regasesc in planurile de achizitie imediata ale vanzatorului. Pe pagina produsului cu mentiunea "disponibil la comanda" puteti deschide un formular prin care sa solicitati detalii privind achizitia (vezi foto).

 


Exista posibilitatea achizitionarii in mod special, la comanda, a unor produse furnizate de partenerii nostrii externi traditionali (cu care avem colaborari in derulare) chiar daca acestea nu au mai fost niciodata aprovizionate in magazinul nostru, cu mentiunea ca, acestea odata procurate si livrate catre cumparator nu mai pot fi refuzate si returnate decat in conditiile de garantie (se considera a fi produse cu caracteristici personalizate de catre cumparator in acceptiunea O.G.130/2000, art.10, pct.b).


Achizitia "la comanda" de produse implica obligatoriu achitarea unui avans in cuantum de minim 35% din pretul final de vanzare. Achitarea avansului se face in baza unei "facturi de avans" emisa in prealabil. In cazul in care optati pentru achitarea totala in avans a c/val produsului/produselor comandate in acest fel, beneficiati de expedierea finala catre dvs. a acestora prin curierat rapid, in mod GRATUIT.


Anularea comenzii 

O comanda poate fi anula in aceeasi zi pana la ora 18:00 prin email sau telefon, fara nici un fel de obligatie din partea ambelor parti. In caz contrar, clientul va trebui sa suporte taxele de expediere si retur aferente coletului neridicat. Vanzatorul face dovada contravalorii acestora cu documentele de plata emise de transportator.